Cele peste 300 de evenimente corporate organizate si succesul acestora ne-au dat increderea si curajul necesar pentru a continua si a deveni mereu mai buni.
Indiferent de profilul evenimentului dorit, echipa noastra este pregatita sa creeze o oferta personalizata, urmarind atenta toti cei 10 pasi necesari in organizarea unui eveniment de succes:
1 Cererea si discutia initiala
2 Notarea atenta si receptia tuturor cerintelor si detaliilor transmise
3 Realizarea brief-ului in urma discutiilor preliminarii
4 Propunerea de concepte, locatii si solutii creative adapate cererii si bugetului
5 Suportul necesar catre alegerea conceptului final
6 Construirea pachetului de servicii complet, conform conceptului agreat
7 Stabilirea desfasuratorului, a echipei si a sarcinilor
8 Implementarea cu succes si atentia la detalii
9 Consultanta si implicare pe toata perioada organizarii
10 Urmarirea feedback-ului dupa eveniment
Â
Conceptele integrate, echipa specializata si protofoliul larg de servicii, produse si echipamente proprii – ne plaseaza in topul preferintelor in domeniu - si pentru asta le multumim tututor celor care ne aleg, eveniment dupa eveniment, an dupa an.
Este de ajuns sa ne faci invitatia de a te ajuta, iar echipa noastra de specialisti iti va sta la dispozitie.
Â
Despre noi
Locatii evenimente
Servicii si produse
Galerie foto
Clienti
Contact si Echipa
Termeni si conditii
creativ@carouselevents.ro
0736 887 312
Aboneaza-te la Newsletter
Copyright © 2017 Carousel Events. Toate drepturile rezervate.